Sprievodca webdizajnom z pohľadu výkonnostného marketingu
Publikované:
Vstupná stránka je prvá vec, ktorú používatelia uvidia po kliknutí na reklamu alebo odkaz vo výsledkoch vyhľadávania.
Mnohé firmy investujú veľké peniaze do kampaní bez toho, aby mali kvalitný web a čudujú sa, prečo návštevníci z webu po pár sekundách odchádzajú bez vykonania požadovanej akcie.
Je preto potrebné kriticky a úprimne zhodnotiť, či je váš web použiteľný a či ho návštevníci po dvoch sekundách neopustia. Tento sprievodca vám pomôže zhodnotiť použiteľnosť vášho webu a dá vám dobré rady na nápravu chýb či inšpiráciu pre zdokonalenie.
Kapitoly:
- Váš web je nepoužiteľný. Čo s tým?
- Ako správne používať typografiu na webových stránkach
- Ako vybrať font pre web a ako zabezpečiť jeho správne zobrazenie
- Začíname s A/B testovaním
- Najčastejšie chyby v použiteľnosti e-shopov