LinkedIn ako ideálna platforma pre B2B?
Ak podnikáte v segmente B2B a hľadáte správne miesto pre vaše reklamné kampane, tak zbystrite pozornosť – LinkedIn môže byť tou správnou voľbou. LinkedIn nie je potrebné bližšie predstavovať, je to sociálna profesná sieť s viac ako 600-tisíc používateľmi na Slovensku (a tento počet stále rastie).
Výhodou reklamných kampaní na LinkedIne je ich unikátne cielenie na profesionálne publikum – či už ide o odvetvie, pozície alebo skills. Vďaka tomu sa reklamy zobrazujú presne takému publiku, akému potrebujete.
Okrem cielenia na profesionálov, môžeme využiť aj cielenie podľa lokality, záujmov, vzdelania, demografických údajov či remarketingu – tieto cielenia už poznáme aj z iných platforiem ako napríklad Facebook Business Manager.
LinkedIn je v našich končinách pomerne málo využívaný, preto je možné ho považovať aj ako príležitosť, kde je pomerne nízka konkurencia. 🙂
Ako to väčšinou býva, ani na LinkedIne nie je všetko ružové a aj tu sa nájdu dôvody, ktoré odradia potenciálne firmy od inzerovania práve na tejto sociálnej sieti.
Jednou z hlavných nevýhod je rozpočet – odporúčaných 900 € mesačne je pre mnoho firiem neprijateľných. Samozrejme, je možné investovať aj nižšiu sumu, to sa však môže prejaviť na nízkej výkonnosti kampaní.
Ďalšou nevýhodou je nemožnosť inzerovať v slovenskom jazyku. To je však možné čiastočne obísť – stačí napísať sprievodný text v angličtine a text na obrázku alebo vo videu môže byť po slovensky. Pri videu môže byť aj zvuk v slovenčine.
Zdroje: