E-book: Psychológia naceňovania
Publikované:
Psychológia v rukách zručného marketéra alebo obchodníka vie byť naozaj silná zbraň. Častokrát si ani neuvedomujeme, čo nás pri rozhodnutiach ovplyvňuje a ako s nami niekto v podstate manipuluje. A to bez toho, aby sme si to ako zákazníci vôbec uvedomovali. V tom je psychológia v naceňovaní najkrajšia a zároveň aj najsilnejšia. Využívate ju naplno?
Tento e-book bol doplnený o nové informácie 14.8.2017.
Kapitoly:
- Obsah
- Úvod
- Sila čísla 9
- Veľkosť a umiestnenie čísla
- Nezmyselná ponuka
- Číselný kontrast
- Zaokrúhľovanie cien
- Cena a priestor okolo nej
- Výška zľavy
- Strach/bolesť z platenia
- Hry s číslom
- Časovanie zobrazovania cien
- Farba čísla
- Zoznam produktov
- Kúpa dvoch produktov
- Zľavy v číslach a percentách
- Záver