E-book: B2B online marketing – Aké sú trendy v roku 2019?
Publikované:
Keď hovoríme o online marketingu ako takom, často sú to práve B2C spoločnosti či značky, ktoré hrajú hlavnú rolu. Je to prirodzené. Cielenie na koncových ľudí je omnoho jednoduchšie a jednotlivé online kanály, ako napríklad Facebook, prajú viac predajom smerom ku koncovým spotrebiteľom ako do firiem.
Ale aj to sa začalo meniť. B2B online marketing neustále rastie a je čoraz silnejší. A to až natoľko, že sa predpokladá, že B2B ecommerce predbehne B2C za niekoľko rokov v objeme celkových financií v transakciách.
V nasledujúcom ebooku sa dozviete všetko podstatné o B2B online marketingu a jeho trendoch pre rok 2019.
Kapitoly:
- Marketing orientovaný na konkrétnu firmu
- Employer branding
- Zákaznícka podpora na prvom mieste
- Automatizácia
- Lead generation – celý nákupný proces
- Lokálne SEO
- Obsah
- Mobil aj v B2B
- Brandové kampane