corporate identity
Každá dobrá značka by mala mať vlastnú jedinečnú DNA, ktorou sa spoľahlivo odlíši od konkurencie. Definovaním firemnej identity presne určíme, aká je naša značka a ako chceme, aby bola vnímaná v očiach verejnosti.
Pri tvorbe DNA značky definujeme tri hlavné zložky – kompetencie, vášne a hodnoty. Ich zadefinovaním vytvoríme vašu novú firemnú identitu, ktorú môžete smelo využívať v komunikácii so zákazníkmi alebo obchodnými partnermi.
Kontaktujte nás
Kontaktujte násKompetencie
- Racionálne dôvody, ktorým sa riadi zákazník pri výbere značky,
- spoločne určíme, aké sú vaše racionálne výhody, ktoré dokážete zákazníkovi ponúknuť.
Vášne
- Emocionálne dôvody, ktoré častokrát riadia rozhodnutie zákazníka,
- spoločne určíme, aké emocionálne výhody dokáže zákazníkovi ponúknuť.
Hodnoty
- Všeobecne platné a pevne nastavené vlastnosti, ktorými sa značka riadi v podnikaní i v živote.