Pro bono
Užitočný marketing nepotrebuje veľké rozpočty. Pozrite si projekty, pri ktorých sme našimi skúsenosťami radi pomohli pre väčšie dobro.
„V Slovenskej národnej galérii nám bolo potešením spolupracovať s Visibilty hneď dvakrát. SEO auditom pomohli posunúť náš projekt Web umenia (http://www.webumenia.sk/ – online katalóg výtvarných diel zo zbierok slovenských galérií) na vyššie priečky vo vyhľadávaní. Na konferencii „Zbierky v digitálnom veku“ (http://rgskonferencia.sng.sk/) sa nielen SNG, ale aj ďalšie slovenské galérie vďaka prednáške od Visibility zoznámili s content marketingom, na rovnakom podujatí vďaka workshopu začali viaceré z nich úspešne využívať Mailchimp. A keďže sa online džungľa plní stále novými možnosťami a nástrahami, určite budeme potrebovať ich pomoc aj naďalej.“
„Rozhodnutie spolupracovať s VISIBILITY považujem za jedno z kľúčových v rámci našej online stratégie. Vážim si proaktívny prístup Jakuba Gombára a 100 % servis Ľuboša Saba. Za necelý rok spolupráce sa nám podarilo aj vďaka ostatným členom VISIBILITY spustiť viacero aktivít, ktoré prinášajú svoje výsledky. Ako klient dostávam nielen profesionálny výstup a na ľudí v agentúre sa môžem plne spoľahnúť, ale spolupráca je pre mňa aj veľkou inšpiráciou pre ďalšie projekty a online aktivity.”
„Spoločnosť Finzo v čase zakladania spoločnosti oslovila agentúru VISIBILITY na základe dobrých referencií. Sme radi, že môžeme spokojnosť s prácou VISIBILITY potvrdiť. Našimi očakávaniami od agentúry bola kvalitná práca s výsledkami a proaktívnym prístupom. Spolupráca medzi Finzo a VISIBILITY postupne rástla. Začínali sme so SEO, postupne sme začali využívať aj PR články, PPC kampane a písanie článkov na naše fórum. Práve články nás presvedčili, že VISIBILITY naslúcha klientovi, zisťuje si, aký je obchodný zámer a cieľová skupina a rieši to, akoby to bol ich vlastný projekt.”
„Predtým, ako sme začali spolupracovať s VISIBILITY, bol FB spravovaný interne. Keďže však máme veľa ďalších projektov, potrebovali sme profesionálnu správu FB. Posun stránky vidím najmä v tom, ako nás vnímajú naši zákazníci – očné optiky. Najlepšie referencie sú práve z ich strany, keďže s koncovým zákazníkom neprichádzame takmer vôbec do osobného kontaktu. Oceňujeme však, že FB komunikácia je cielená nielen na B2B, ale aj B2C segment, a to tým, ako sú príspevky stavané. Najviac sa mi páči štýl, akým je stránka vedená a akým spôsobom komunikujeme. Taktiež oceňujem, že si môžeme plán na nasledujúci mesiac včas odsúhlasiť. Veľmi oceňujem flexibilitu copywriterky, ktorá ochotne príspevky podľa aktuálnych požiadaviek upraví, zmení, doplní. To je naozaj veľké plus!”
„Spoluprácu so spoločnosťou VISIBILITY hodnotím ako veľmi pozitívnu. Pri rozhodovaní o online marketingovej agentúre sme kládli najväčší dôraz na kvalitu a spoľahlivosť. Po viac ako roku spolupráce môžem povedať, že sme naozaj našli, čo sme hľadali.“
„Za viac ako rok spolupráce s agentúrou VISIBILITY sme vytvorili nové stránky značky, blog, optimalizovali PPC kampane a naštartovali Facebook komunikáciu. Vďaka ich skúsenostiam a profesionálnej komunikácii máme neustále aktualizovaný blog so zaujímavými a čítanými článkami a živú, stále sa rozrastajúcu komunitu na Facebooku. Spolupráca priniesla nárast predaja o vyše 100 %. Ako klient tiež oceňujem snahu agentúry vzdelávať v oblasti internetového marketingu.”
„So spoločnosťou Visibility spolupracujeme v oblasti webovej analytiky, usability testingov a poradenstva v oblastiach SEO, PPC, ako aj školeniach v oblasti online marketingu a pod… Na našej spolupráci si cením hlavne dve veci, a to aktívny prístup, kde vždy proaktívne navrhovali riešenia a prichádzali s nápadmi, ktoré zapadali do aktuálne riešených problémov. A tiež sme boli veľmi spokojní s klientským servisom a celkovou komunikáciou.”
„Díky spolupráci se společností VISIBILITY s.r.o. se naše společnost stala viditelnější a dynamičtější na poli on-line propagace. Otevřeli se nám nové možnosti a komunikační kanály pro naše zákazníky. S využitím aktivních prvků, moderní grafiky, SEO podpory a PPC reklam jsme dokázali zvýšit návštěvnost našich webových stránek a ve finále i nárůst objednávek z internetu. Komunikace s týmem mladých a zkušených lidí pro nás byla vždy radostí.”