Na scénu prichádza nový magazín Visiguide, ktorý sa transformoval z obľúbeného a oceňovaného blogu o marketingu.  Jedným z poslaním agentúry Visibility je už dlhodobo vzdelávanie, ktoré vychádza z potreby zdieľať cenné skúsenosti a posúvať tak svet marketingu vpred. Teraz sa Visi tím rozhodol postúpiť na ďalší level a priniesť užitočný a edukačný obsah v ešte atraktívnejšej forme. Po dlhých mesiacoch aktívnych prác tak spolu s novým webom uzrel svetlo sveta aj magazín Visiguide. Nový formát nahradí doterajší Visiblog, ktorý bol niekoľkokrát ocenený v ankete Bloger roka. Magazín má ambíciu pokračovať v začatom poslaní a stať sa sprievodcom svetom marketingu pre všetkých jeho nadšencov aj dlhoročných profíkov. “Som rád, že sa nám po dlhých a úporných mesiacoch podarilo refreshnúť našu webovú stránku a vytvoriť úplne nový magazín. Chceli sme náš web a blog posunúť na niečo komplexnejšie, modernejšie a sviežejšie a myslím si, že sa nám to podarilo,” hovorí Matúš Lovás, Managing Director Visibility. Nejde však len o vizuálny refresh či rebranding, ale o celkové rozšírenie obsahu o nové rubriky a témy, ktorým sa konečne môže dostať viac priestoru. Nový magazín tak sľubuje ešte vyššiu kvalitu článkov a bohatší obsah, ktorý bude naďalej reflektovať aktuálne marketingové trendy. “Naším cieľom je aj naďalej prinášať najnovší obsah z prostredia online marketingu, ale tiež rozšíriť obsah o nové zaujímavé témy a formáty. Ďakujem všetkým kolegom, ktorí sa na tom podielali a mali dostatok nervov na všetky feedbacky, a verím, že nás táto zmena posunie bližšie k našim dlhodobým cieľom. Už teraz plánujeme ďalšie novinky a zmeny pre magazín, ktoré by sme chceli zapracovať ešte tento rok, takže je sa načo tešiť,” dodáva Matúš Lovás. Sledujte všetky marketingové novinky a tipy na visibility.sk/blog/