Hore
Späť na visibility.sk
Späť
Zdieľaj

Visitalk: Ako dať svetu dobrý obsah

Keďže sme si dali predsavzatie, že vám každý štvrťrok prinesieme nový event, snažíme sa záväzky plniť a ďalší event je už čochvíľa tu.
Počas večera vám prinesieme zaujímavé prednášky z rôznych oblastí content marketingu.

DÁTUM A ČAS:
31. 05. 2017, 18:00 – 21:00
MIESTO:
KC Dunaj, Nedbalova 3
LEKTORI:
Slavomír Artim, Júlia Micháleková, Soňa Hrúziková, Ján Brtáň
CENA:
10  s DPH na osobu

Program

Júlia Micháleková
Júlia Micháleková
Digital Director

O opaku vás presvedčí kampaň „Zaži skutočnú vášeň“, ktorú realizuje Balet SND. Ako kampaň vznikala, aké rôzne druhy obsahu sa pre ňu tvorili a aké má výsledky, vám porozpráva Julka, ktorá na nej spolupracuje od jej začiatku.

Soňa Hrúziková
Soňa Hrúziková

Na túto prednášku sa veľmi tešíme, pretože vám o nej viac povedia dve sympatické slečny a to: Soňa Hrúziková a Michaela Kučová, ktoré sa momentálne venujú činnostiam v Kurník.

Porozprávajú vám o tom, pre koho a ako píšu, prečo si ako formu distribúcie zvolili newsletter, aj keď počúvali o tom, že newslettre nikto neotvára a už vôbec v maili nechce čítať dlhé články.

Ján Brtáň
Ján Brtáň

V prednáške porozpráva o tom, čo sa naučil za 500 dní o brandových magazínoch, ako spoluautor a editor magazínov Sóda, Nové Lido a Apríl. Prezradí, ako robiť obsah vo veľkom, ako ustrážiť jeho kvalitu a ešte aj súlad s hodnotami klienta, a prečo produkcia ako „na páse” nemusí vôbec znamenať niečo negatívne.

Zadajte počet lístkov:

Lektori

Slavomír Artim

Slavomír Artim

    Slavo pochádza z Bardejova, má 33 rokov a posledných 14 rokov žije v Bratislave so super manželkou, s ktorou má super bábo. Od minulého roka sa stal Bratislavčan oficiálne. Aľe šercom furt vychodňar :) Študoval produktový dizajn na STU, odkiaľ sa dostal k reklame. Pracuje ako copywriter a ideamaker. Robi pre značky ako Aupark, O2, KIA, Budiš, Siemens, Liptov a ďalšie. Produktového dizajnu  sa nevzdal a posledné roky sa mu venuje čoraz viac. Milujem melóny, je fanúšik značky volvo a originálnych nápadov. A samozrejme, baví ho vymýšľať slovné hračky pod pseudonymom Dyslektik. :)
    Júlia Micháleková

    Júlia Micháleková

    Digital Director
    Volám sa Júlia a milujem tieto veci: VISIBILITY, kde pracujem od jej začiatkov (už takmer 4 roky). Creativity by VISIBILITY team, ktorý mám tu česť riadiť. Učiť sa nové veci, skúšať ich v praxi a potom šíriť tieto znalosti ďalej. Preto okrem písania článkov rada prednášam na konferenciách a univerzitách. Tiež rada pracujem so stážistami a študentmi, ktorí sa chcú učiť a zlepšovať.
    Soňa Hrúziková

    Soňa Hrúziková

      Soňa bola v minulosti súčasťou niekoľkých internetových a žurnalistických projektov, kde písala a robila gramatické korektúry. Momentálne sa týmto činnostiam venuje v Kurníku, ktorý pred rokom založila spolu s Miškou Kučovou a za veľkej pomoci dvornej ilustrátorky Martu.
      Ján Brtáň

      Ján Brtáň

        Janči sa contentu venuje už 4 roky, je spoluautor a editor magazínov ako Sóda, Nové Lido, Apríl.
        Iná téma

        Zaujíma ťa téma, ktorej sme sa zatiaľ nevenovali?