Bez online prítomnosti vašich služieb alebo produktov aj váš klasický „kamenný” biznis dnes môže stáť veľa peňazí, energie a veľa strateného zisku.

Takže, samozrejme, nespíte na vavrínoch a už ste práve spustili novú responzívnu webovú stránku, máte Facebook stránku s peknou cover photo a už sa neviete dočkať, kedy sa vám to všetko začne vracať v podobe zelených čísel na bankovom výpise. 

Dovolím si však tento úvod preskočiť, samozrejme, určite ste urobili kus dobrej práce a položili základný kameň online prítomnosti.

Samotná webová stránka, Facebook stránka alebo FB aplikácia môže naznačiť nejakú stopu vo vašich príjmoch (za predpokladu, že ich viete aj správne merať). V skutočnosti vidieť vaše ROI pri takýchto aktivitách môže byť skôr sklamaním.

Dosahovať dobré výsledky si vyžaduje neustále zapájanie digitálnych nástrojov a kanálov. To znamená: mať nastavenú správne digitálnu stratégiu, ktorá zahŕňa znalosti nových technológií, trendov, rovnako ako prieskum vašej cieľovej skupiny a konkurencie.

Ako správne rozvrhnúť vašu investíciu, aby priniesla čo najlepší efekt? Sadnite si s projektovým konzultantom za jeden stôl a spoločne si prejdite možnosti.

Ako vám môže projektový konzultant pomôcť?

Kto je teda ten projektový konzultant pre digital? Je to človek, ktorý zistí, ako a kde sa vaša firma profiluje, kde by mohla v rámci onlinu fungovať s cieľom maximalizovať jej ďalší rozvoj.

Je potrebné si uvedomiť, že marketing na internete nie je len PPC, SEO, Heuréka alebo nový webdizajn, ale je to komplexný ekosystém, ktorý je treba navrhnúť, budovať a neustále prispôsobovať pre vaše obchodné ciele.

Veci sa menia čoraz rýchlejšie, pokiaľ sme v digitálnom svete, a to, čo funguje dnes a môže sa javiť ako optimálne, môže mať zajtra oveľa efektívnejšiu alternatívu. Dohliadať práve na tieto nové trendy s poznaním vášho biznisu je úloha práve pre nás.

Vízia

 

Ja napríklad vždy začínam tým, že sa snažím klientovi zistiť, čo robia vaši konkurenti a získať predstavu o tom, čo by mal spraviť, aby to u neho fungovalo lepšie alebo, inak povedané: vykonávam konkurenčný prieskum, aby som zistil, kde konkurenti investujú peniaze a dám klientovi informácie o tom, čo by mal spraviť, či mu stojí za to držať krok s nimi alebo by sa mal usilovať ísť svoju vlastnou cestou.

Môže to byť aj tak, že sa snažíte sami prísť na to, čo je správne, a tak niekedy klienti skáču z jednej novej stratégie do druhej, nezmyselne a donekonečna redizajnujú web bez toho, aby sa hlbšie zamerali na jednu vec a držali sa marketingovej stratégie. S odborníkom získate partnera, ktorý vás prevedie cez existujúce príležitosti a pomôže vám vybrať si správne.

Prečo by ste teda mali mať agentúrneho konzultanta?

Keď to zhrnieme. Konzultant je osoba, ktorá udržuje prehľad o všetkých dôležitých novinkách v online svete, ktoré môžu mať vplyv na vaše podnikanie, a tak prevezme značnú pracovnú záťaž na seba.

Je to ten, kto prekladá tieto nové trendy a navrhuje ich zakomponovanie do dlhodobej digitálnej stratégie, poukazuje na nové možné zdroje príjmov a príležitosti pre vaše podnikanie.

V neposlednom rade mať vlastného konzultanta je vynikajúca príležitosť, ako získať cenného partnera, s ktorým sa môžete podeliť o svoje sny a plány. Stáva sa, že hlavne živnostníci sa niekedy cítia na svete z času na čas sami a často cítia psychické uspokojenie, ak vedia, že majú niekoho, kto s nimi spolupracuje a kto pomôže rastu ich podnikania.

Premýšľate, že vám to dáva zmysel?

Spojme sa a poďme sa porozprávať o tom, kam by ste chceli dostať svoje podnikanie.