Performance Max kampane
Definícia
Performance Max kampaň, známa tiež ako PMax, je nový typ automatizovanej Google Ads kampane, ktorá používa umelú inteligenciu pre zobrazenie responzívnych reklám za použitia rôznych vizuálnych formátov.
Popis
Z názvú Performance Max je zrejmé, že ide o kampaň zameranú predovšetkým na výkon a maximalizáciu zadaných cieľov naprieč všetkými google kanálmi, ako sú: Search, Display, Discovery, Maps, Gmail a YouTube, čo umožňuje využitie rôznych reklamných formátov.
Pri nastavovaní Performance Max kampaní si nezabudnite pripraviť:
- obrázky,
- videá,
- dlhé či krátke popisky alebo nadpisy a
- rozšírenia reklám.
Performance Max kampaň po nastavení cieľov inzerenta dynamicky a automaticky vytvorí relevantnú reklamu na základe zadaných podkladov. Umelá inteligencia sa postará aj o efektivitu investovaných prostriedkov a dokáže na základe dát vyhodnotiť najefektívnejšiu možnosť pre dosiahnutie výsledku – počtu alebo hodnoty konverzií.
P-Max vie vyhodnotiť, kedy je kampaň efektívna a kedy potrebuje optimalizovať. Pravidelne vyhodnocuje výsledky a efektivitu. V prípade, že jej výkonnosť môžu ovplyvniť chybné faktory, ako napr. porušenie pravidiel Google, sila reklamy, rozpočet alebo problém s nastavením účtu, automaticky vám ponúkne možnosti pre vyriešenie problému.
Pre koho sú Performance Max kampane určené a pre koho nie?
Performance Max kampaň nie je určená pre každého. V prípade, že disponujete minimálnymi dátami, algoritmus môže mať problém s dosiahnutím cieľov a bude sa dlhšie učiť. V opačnom prípade, ak máte dostatok dát, tak Performance Max je jasná voľba, ak chcete:
- získať viac presnejších dát,
- dosiahnuť viac ako jeden cieľ,
- nechcete sa trápiť stratégiami,
- zasiahnuť nových zákazníkov naprieč rôznymi google kanálmi.
Google Performance Max kampaň môže byť efektívny nástroj pre inzerentov, ktorý chcú získať výsledky a kvalitné dáta.
Efektivita tohto druhu kampane záleží na správnom určení cieľa a kvalite samotného pozadia firmy, ktorá inzeruje.