Definícia

Performance Max kampaň, známa tiež ako PMax, je nový typ automatizovanej Google Ads kampane, ktorá používa umelú inteligenciu pre zobrazenie responzívnych reklám za použitia rôznych vizuálnych formátov.

Popis

Z názvú Performance Max je zrejmé, že ide o kampaň zameranú predovšetkým na výkon a maximalizáciu zadaných cieľov naprieč všetkými google kanálmi, ako sú: Search, Display, Discovery, Maps, Gmail a YouTube, čo umožňuje využitie rôznych reklamných formátov.

Pri nastavovaní Performance Max kampaní si nezabudnite pripraviť:

  • obrázky,
  • videá,
  • dlhé či krátke popisky alebo nadpisy a
  • rozšírenia reklám.

Performance Max kampaň po nastavení cieľov inzerenta dynamicky a automaticky vytvorí relevantnú reklamu na základe zadaných podkladov. Umelá inteligencia sa postará aj o efektivitu investovaných prostriedkov a dokáže na základe dát vyhodnotiť najefektívnejšiu možnosť pre dosiahnutie výsledku – počtu alebo hodnoty konverzií.

P-Max vie vyhodnotiť, kedy je kampaň efektívna a kedy potrebuje optimalizovať. Pravidelne vyhodnocuje výsledky a efektivitu. V prípade, že jej výkonnosť môžu ovplyvniť chybné faktory, ako napr. porušenie pravidiel Google, sila reklamy, rozpočet alebo problém s nastavením účtu, automaticky vám ponúkne možnosti pre vyriešenie problému.

Pre koho sú Performance Max kampane určené a pre koho nie?

Performance Max kampaň nie je určená pre každého. V prípade, že disponujete minimálnymi dátami, algoritmus môže mať problém s dosiahnutím cieľov a bude sa dlhšie učiť. V opačnom prípade, ak máte dostatok dát, tak Performance Max je jasná voľba, ak chcete:

  • získať viac presnejších dát,
  • dosiahnuť viac ako jeden cieľ,
  • nechcete sa trápiť stratégiami,
  • zasiahnuť nových zákazníkov naprieč rôznymi google kanálmi.

Google Performance Max kampaň môže byť efektívny nástroj pre inzerentov, ktorý chcú získať výsledky a kvalitné dáta.

Efektivita tohto druhu kampane záleží na správnom určení cieľa a kvalite samotného pozadia firmy, ktorá inzeruje.