Hore

Visibility vás ľúbi

A preto s vami radi zdieľame naše tipy a triky pre online marketing. Tvoríme pre vás články, náučné videá, online webináre, infografiky … to všetko zadarmo!

Spoznajte TOP projekty, na ktorých sme v roku 2018 makali

Ani sme sa nenazdali a rok 2018 je za nami. Ako každý rok, aj tento ubehol ako voda a preto je čas zrekapitulovať ho. Netradične...

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (2. časť)

Natívna reklama tu bola v rôznych podobách už od nepamäti. Len sa tak nevolala. Neexistovali k nej ani návody či technologické vychytávky. Rastúcou popularitou...

14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli v roku 2018 (infografika)

Pozrite si najbizarnejšie veci, ktoré Slováci pravidelne vyhľadávali v Googli v roku 2018.

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (1. časť)

Slovné spojenie „natívna reklama” nás prenasleduje už niekoľko rokov. Inzerenti a agentúry začali postupne hľadať cesty, ako bojovať s fenoménom bannerovej...

BE VISIBLE! videoblog – #126 Ako môže firma pomáhať?

Táto téma je pre nás pomerne neštandardná. Väčšinou sa totiž venujeme online marketingu, reklame a stratégiám. Teraz sa pokúsime odpovedať na otázku,...

10 tipov na lepší copywriting pre váš web

Chcete posunúť svoj web o pár latiek vyššie, no nemáte teraz čas ani financie na veľké developerské zásahy? K pozitívnym výsledkom stačia...

BE VISIBLE! videoblog – #125 Uľahčite zákazníkom prechod z offline do online

Prepojenie offline a online kampaní je stále populárnejšie. Stratégia mnohých klientov však zlyháva. Robia totiž chyby, ktorými prichádzajú o vytúžené konverzie. My...

Ako používať grafy v Data Studiu

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako vizualizovať dáta tak, aby boli čo najzrozumiteľnejšie pre vášho klienta? K dispozícií máte viacero nástrojov na vizualizáciu, ako napríklad...

Motivačné citáty ako fenomén sociálnych sietí

Motivačné citáty na Facebooku zachránili nejeden contentový plán socialistu. Aj keď je viac-menej nepravdepodobné, že tieto výroky naozaj na ľudí fungujú, ani ja si...

Keď sa identita nehľadá, ale vytvára: brand DNA, claim a dizajn manuál

Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre...