Sociálna sieť má silu a schopnosť spájať, prinášať príležitosti a možnosti expresnou rýchlosťou. O tom, že Facebook s jeho „fíčúrkami” zjednodušuje niekoľko procesov, všetci vieme. Tentokrát však prichádza s možnosťou rozvíjania lokálnych skupín, komunít a plánuje tiež pomáhať so šírením lokálnych informácií hneď niekoľkými spôsobmi.

O čo ide?

Tzv. Facebook „Neighbourhoods”, alias susedstvá, alebo laicky okruh ľudí z tvojho okolia, predstavuje aplikáciu v aplikácii, ktorá pomôže prepojiť čerstvé a lokálne informácie.

Používateľom umožní vytvoriť „susedský” profil, ktorý bude oddelený od toho primárneho. Takýto profil bude určený pre registrovaných používateľov Facebooku. Pomocou aplikácie chce spoločnosť podporiť lokálne biznisy, zdieľanie odporúčaní, spoznávanie okolia a pripojiť novú skúsenosť s ľuďmi, s ktorými nie sme priamo spojení.

Novinku zaviedli už v Kanade a čoskoro prichádza aj do Spojených štátov. Odhadnúť, kedy bude aplikácia dostupná u nás, je veľmi ťažké. Môžeme však konštatovať, že otvorí ďalšie kvantum možností a ponúkne nové príležitosti, ako v B2B sfére, tak v B2C.

Samozrejmosťou je vytvorenie a vyplnenie profilu, zúčastňovanie sa diskusií, dopytovanie odpovedí, prípadne tvorenie skupín a spomínané umiestňovanie recenzií.

A to by človek povedal, že Facebook veci len viac a viac komplikuje, že?

 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/facebook-neighborhoods/405911/#close