Top
Čo by znamenal zánik VISIBILITY

Čo by znamenal zánik VISIBILITY

V roku 2009 vznikla internetová marketingová agentúra VISIBILITY, ktorá sa za svojej existencie zaradila medzi najúspešnejšie digitálne agentúry na Slovensku. Svoje pôsobenie v roku 2013 rozšírila aj do Českej republiky a o rok nato do Maďarska. Dnes sa môže pýšiť stovkami úspešných kampaní a veľkými klientmi. Prednedávnom oslávila svoje piate výročie nezvyčajnou kampaňou v štýle „Čo by bolo keby…”.

Agentúra je známa tým, že vzdeláva verejnosť v online marketingu. Odborníci z tímu pravidelne prispievajú článkami na blog, točia videoblogy, prednášajú na univerzitách a konferenciách či pracujú so stážistami. Agentúra pravidelne vydáva e-knihy a organizuje webináre o najaktuálnejších témach. Svojich zákazníkov vzdeláva a často im poskytne svoje know-how. To by mnohé firmy nerobili. Báli by sa, že zákazníkov naučia až príliš veľa a už ich nebudú potrebovať. Práve táto myšlienka VISIBILITY inšpirovala k ironickej kampani „Nikto nás nepotrebuje, ale všetci nás majú radi”.

Vzdelávanie trhu, našich zamestnancov či klientov považujeme za naše poslanie. V kampani sme chceli vtipnou formou ukázať, čo všetko pre nich robíme. Zároveň tým prezentujeme aj náš tím a trochu uletenú firemnú kultúru :).” vysvetľuje Júlia Michaleková, Digital Director VISIBILITY.