Top

...komplexnú digitálnu starostlivosť

Lepší online v hrsti ako billboard na streche

Mať všetko v jednom je vždy pohodlné. U nás si z ponuky služieb nemusíte vyberať po jednom. Jednoducho prídete s problémom a my ho v online prostredí vyriešime.

chcem vedieť viac

Od vstupných analýz až po mediálny nákup

Dnes je ľahké stratiť sa v spleti pojmov online marketingu. Okolo vás lietajú pojmy, ako SEO, PPC, social media a vy neviete, čo z toho je pre vašu firmu to najlepšie. Nechajte to na nás.

Začneme od vašej značky, zanalyzujeme trh a navrhneme aktivity, pre ktoré nájdeme relevantné online kanály. A ak už online marketing používate a chcete si v ňom len urobiť poriadok, prispôsobíme sa vám. Vždy existuje ďalší level, do ktorého sa dá prejsť.

Na začiatku to funguje takto:

  1. 1.Vyberiete si nás

    Stretnutie s projektovým konzultantom.

    Prezentácia našich schopností.

  2. 2.Niečo nám o vás poviete

    Vyplnenie briefu/marketingového dotazníka.

    Osobné stretnutia.

    Podklady od vás.

    Existujúca komunikácia.

  3. 3.Odhalíme zbrane konkurencie

    Čo konkurencia robí?

    Ako to robí?

    Čo konkurencii funguje?

    Ako na tom sme v porovnaní s nimi?

  4. 4.Vytvoríme stratégiu komunikácie

    DNA značky.

    Komunikačné piliere.

    Výber vhodných online nástrojov.

    Audit existujúcich aktivít.

    Podrobné odporúčania.

    Dlhodobé ciele a význam komunikácie.

  5. 5.Začneme pracovať

    Budovanie digitálnej identity vašej firmy vybranými nástrojmi.

Kontaktujte nás

 

visiblog

Vžite sa do kože spolupracovníka. Pozerajte jeho očami

Vžite sa do kože spolupracovníka. Pozerajte jeho očami

SEO | Kristína Dojčánová | 7. 12. 2016
Zruší Trump Black Friday?

Zruší Trump Black Friday?

Budovanie značky | Jozef Simon | 18. 11. 2016
Ako vyzerá práca SEO „projekťáka“

Ako vyzerá práca SEO „projekťáka“

SEO | Kristína Dojčánová | 16. 11. 2016
BE VISIBLE! videoblog #90 – 6 otázok, ktoré si treba položiť po neúspešnej PPC kampani

BE VISIBLE! videoblog #90 – 6 otázok, ktoré si treba položiť po neúspešnej PPC kampani

PPC | Juraj Sasko | 8. 11. 2016
všetky články   

Vaše skúsenosti s našou prácou

TATRAMAT – ohrievače vody, s.r.o.
TATRAMAT – ohrievače vody, s.r.o.

„Spoluprácu so spoločnosťou VISIBILITY hodnotím ako veľmi pozitívnu. Pri rozhodovaní o online marketingovej agentúre sme kládli najväčší dôraz na kvalitu a spoľahlivosť. Po viac ako roku spolupráce môžem povedať, že sme naozaj našli, čo sme hľadali.“

Tomáš Melikant Marketingový pracovník
všetky referencie   

Prípadová štúdia

Tatramat – Komplexná digitálna starostlivosť
  • + 50 %zvýšenie návštevnosti
  • 49,42 %nárast počtu zobrazení
  • 1 300+Facebook fanúšikov
všetky štúdie