Tohto týždňové novinky sú možno menej „cool,“ ale o to viac peňazí vedia zarobiť. Aby to nebola úplná nuda, ukážeme si nové snapchatové funkcie WhatsApp.

S Facebookom bude ľahšie podnikať medzinárodne

Slovensko je vášmu obchodu už malé, ale za hranice sa zatiaľ bojíte? Ak máte niečo prezentovateľné a ešte lepšie aj predateľné cez internet, pomôže vám Facebook.

Urobí tak cez zbierkou nových a aktualizovaných nástrojov. Vďaka nim môžete v zahraničí ľahšie nájsť svojich zákazníkov a osloviť ich reklamou. V neposlednom rade Facebook nachystal aj sériu webinárove-book na túto tému.

Či to bude s Facebookom alebo bez neho, držím slovenským podnikateľom pri prekonávaní hraníc palce!

LinkedIn sa naučil sledovať konverzie

Sledovať konverzie prichádzajúce z LinkedIn reklám sa doteraz dalo iba nejakou tou obchádzkou. Teraz sa to profesionálna sociálna sieť naučila natívne. Takže tak, ako ste zvyknutí napríklad z Facebooku.

Na špeciálnej stránke sa dozviete, ako novinku nastaviť. Skúsených internetových marketérov v návode nič neprekvapí, postup je to štandardný.

LinkedIn nepatrí k najlacnejším médiám, preto je pochopiteľné, že zadávatelia si chcú svoje investície strážiť. Vďaka priamemu sledovaniu konverzií to na tejto sieti pôjde výrazne ľahšie, ako v minulosti.

Facebook posilňuje mobilný web

Vznešená aktivita Facebooku dnes ešte raz. Kým v úvode článku šlo o globálne podnikanie, teraz sa Facebook pustil do mobilných webov. Firmy podľa neho kašlú na poriadnu optimalizáciu, či už výkonu alebo aj reálnej použiteľnosti stránky. A príkladom chce ísť on sám.

Prehliadač zabudovaný do mobilnej aplikácie FB preto dostane funkciu prefetching – tá sa postará o prednačítanie obsahu linku ešte predtým, kým na neho kliknete. V tom momente už teda bude pripravený okamžite sa zobraziť. Týka sa to aj sponzorovaného obsahu.

Pre geekov Facebook podrobnosti spísal tu.

WhatsApp sa tiež čo-to naučí od Snapchatu

Snapchat je v poslednej dobe veľkým…no nazvime to zdrojom inšpirácie pre iných. Čo-to už stihol okopírovať implementovať Facebook Messenger a teraz sa pridáva aj druhá aplikácia z košiara FB – WhatsApp.

V poslednej beta verzii appky sa totiž objavila možnosť pridávať do fotiek kresbičky, text či emotikony. Že to predsa nevymyslel Snapchat? Možno pravda, ale pozrite layout oboch rozhraní, vľavo WhatsApp, vpravo Snapchat:

Obrázok@SocialMediaToday

Už chápete? Zdá sa, že Facebook berie Snapchat vážnejšie, ako ho zatiaľ berú Slováci a nechce, aby mu utiekli ďalší ľudia. Uvidíme, či sa to podarí len kopírovaním inšpirovaním sa.